.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح میدان میوه و تره بار مرکز مازندران
میدان جدید میوه و تره بار مرکز مازندران پس از ۱۵ سال بهره برداری شد
افتتاح میدان میوه و تره بار مرکز مازندران

شمال نیوز : مراسم افتتاحیه رسمی میدان میوه و تره بار ساری مرکز مازندران با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، وزیر آموزش و پرورش، استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مشاور و دستیار ویژه استاندار و فرماندار ساری برگزار شد.



این پروژه بزرگ با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در مدت ۱۵ سال و شتاب بخشی توسط مدیران شهرستانی و استانی دولت سیزدهم در ۱۶۱ باب غرفه و مغازه توسط شرکت مجتمع بارفروشان دشت شمال در جاده ساری - قائم شهر آماده بهره برداری شد. ‎

 

حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه آیین بهره برداری میدان بزرگ میوه و تره بار  مرکز استان یکی از اهداف اجرای این طرح را رفع مشکل ترافیک مرکز استان اعلام کرد و گفت: این طرح بزرگ علاوه بر عرضه میوه و تره بار از مراکز صادراتی شمال کشور خواهد شد



امیرحسین فخرآوران رییس اتحادیه میوه و تره‌ بار مرکز مازندران گفت: غرفه ها تا پایان امسال تحویل می شود و طبق برنامه زمانبندی شده تا پنجم فروردین ماه میدان میوه و تره بار ساری به مکان جدید منتقل خواهد شد



او گفت: میدان میوه و تره بار جدید ساری چهار پیمانکار به خود دید که ۲ نفر فوت کردند و سومین پیمانکار کار را ناتمام رها کرد و پیمانکار جدید نیز پس از ماه‌ها تلاش توانست این طرح را تکمیل کند.

 

ساخت میدان میوه و تره‌بار ساری در کیلومتر پنج جاده ساری به قائمشهر از سال ۸۶ آغاز شد و قرار بود حداکثر تا سال ۹۸ به پایان برسد، ولی باوجود تعهدات و قول‌های زیاد  به سرانجام نرسیده بود.

 

مکان جدید بازار میوه و تره‌بار مرکز مازندران ۲۱ هکتار مساحت دارد که ۱۹ هکتار از میدان فعلی بزرگتر و تعداد غرفه‌ها نیز ۳۰ درصد بیشتر است و با بهره برداری از آن برای حدود ۲۵۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شد.

با آغاز فصل برداشت مرکبات در پاییز و زمستان و محصولات باغی دیگر مانند هلو، شلیل در تابستان ازدحام ماشین‌های حمل بار، در کنار خودرو‌های عبوری، بار ترافیکی کمربندی غربی ساری را دو چندان می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.338 seconds.